Известие

Collapse
No announcement yet.

Здравейте и от мен :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На първо четене виж какво намерих - www.piecesvoitures.com/pieces-de-voitures/alfa-romeo-166-936-2-4-jtd-936a2a-136-cv/pieces-moteur/pedale-d-accelerateur-potentiometre/224.html

    Предполагам ако се поразтърсиш ще намериш и по-евтино, а най-добре да прозвъниш няколко морги и да си купиш за 100 лв.
    Аз първо бих потърсил информация как и защо се разваля това и ако няма вариант друг освен замяна - щях да прозвъня моргите за 140 коня 2,4 166-ца. Ако и там няма - щях да потърся в интернет доставка от e-bay или някой друг сайт за авточасти.
    Така например си взех нов дебитомер за тераното от английски сайт за 240 лв. с доставката, когато тук офертите почваха от 380...

    Успех с търсенето, италианката не е виновна, защото тая част почти 90% съм сигурен че е BOSH... Там вече играят политиките на вносителите и търговците на авточасти, заради което съм отписал напълно родните магазини като вариант за части за колите ми, особено ако е нещо по-скъпо...

    ---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:34 ----------

    Освен това прочетох току що из интернет, как един пич си е почистил куплунзите, пръснал си е контактен спрей и си е ресетнал ECU-то, след което 60 000 км. вече тоя потенциометър не му е създавал проблеми. Нищо не пречи да опиташ


    Ето и още едно място където има части:
    http://www.ignitioncarparts.co.uk/Pa...1002202&s_vid=
    Last edited by gorbi; d.m.y г., 14:55.
    AR 166 2,4 jtdm
    NT II 2,7 tdi
    Peugeot 206 1,1
    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

    Comment


    • #17
      Задължително първо пробвай с контактен спрей буксите, откакто съм във форума е нямало тема за развален потенциометър и не съм чувал за такъв. Обикновенно с чистене се оправя.
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • #18
        Да, точно на потенциометър (съпротивление) ако буксата не дава добър контакт опциите за мнима повреда са големи.
        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

        Comment


        • #19
          а здравейте, отдавна не съм писал , ама защото нямах равитие по проблема си.
          Та значи- намерих си чисто нов потенциометър от Англия, и след големи "благодарности" на Роял Постс след 1 месец се сдобих с потенциометъра. Др. уикенд ще го слагам. Незнам някой от Вас знае ли къде се намира тая чудна част, обаче ако втори път се прецака , ще върна цялата кола на скрап. За да го откача изкарах 2 дена по около 6-7 часа надолу с главата и се убедих че това е първия детайл монтиран по колата след като са заварили купето. Колко ще ми коства да го монтирам ще Ви пиша след като я пшодкарам. Имам 1 въпрос обаче. След като престоя 1 месец без да се пали, Вафлата заспа зимен сън и се налага да презаредя акомулатора . Та въпросът е каква ТОЧНО е процедурата след като възвърне синусов ритъм Алфонса, зам там за кода и ама само знам че някъде се въвежда ? Бихте ли били както се казва мор спесифик ?
          Най-богатите хора - това са пушачите, пияниците и автомобилистите. Колкото и да им качваш цените, те пушат, пият и карат.

          Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2001г. 140 к.с.

          Comment


          • #20
            Става въпрос за кода на ICS - а. Като закачиш акумулатора, на дисплея на ICS - а ще стои редичка с числа от 0 до 9. С дясната врътка придвижваш маркера върху първата цифра и натискаш врътката. По същия начин и за останалите 3 цифри. Накрая позиционираш върху "OK" и пак натискаш. Това е - всичко трябва да заработи.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              сърдечно благодаря за краткия и изчерпателен отговор, след 3 дена ще стартирам совалката и ще пиша
              Най-богатите хора - това са пушачите, пияниците и автомобилистите. Колкото и да им качваш цените, те пушат, пият и карат.

              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2001г. 140 к.с.

              Comment


              • #22
                Здравейте отново,
                проблема се задълбочи, след като вкарах кода на компа, тругна всичко, завъртам да запаля и о ПРОБЛЕМ, свети отляво лампата на ключа пише KEY и лампата за подгряване на свещите , която не гасне. МОЛЯ помогнете ми, от 6 месеца я имам а от 1,5 не съм я карал. На всичкото отгоре се скъса и клемата на акомулатора
                Най-богатите хора - това са пушачите, пияниците и автомобилистите. Колкото и да им качваш цените, те пушат, пият и карат.

                Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2001г. 140 к.с.

                Comment


                • #23
                  Neo_fun щом ти свети KEY значи не разпознава ключа а това ще рече имобилайзера нещо не възприема. Така никога няма да запали. Свали кората на волана и пораздвижи гривната на имобилайзера - ще я разпознаеш нанизана е на контактния ключ. След това внимателно освободи тънкия кабел който е закачен на гривната от другите кабели и го остави свободно да виси. След това постави ключа и подай контакт ако изгасне лампата добре. Ако не изгасне провери в темите има доста подробно обяснено какво се прави с ИМО-то.
                  Лампата за свещите е навит реотан. Ако тя свети то имаш изгоряла/ли подгревна/и свещ/и. Купуваш комплект свещи сменяш ги и всичко се оправя. А да не забравя понякога свещите са наред а управлението им избушва - тогава то се оправя или сменя. Преди да купуваш първо провери кое е сдало багажа.
                  п.п. Това че имаш нреаботещи свещи не е много голям проблем - просто по трудно ще палиш при студовете или изобщо няма да палиш.
                  Проблема ти е ИМО-то че без него и в лятна жега няма да запалиш.
                  sigpic
                  Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                  АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                  Comment

                  Working...
                  X